[Linux] off topic web hostig vs..

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 17:21:50 EEST

merhaba
kendi sirketimiz icin bir site olusturduk ve bunu sürekli internete bagli bir makinaya koyduk. bir tane web server calisiyor. bir isim aldik superonline dan. simdi aldigimiz isim girilince bizim statik ipli makinadaki sayfalar gelsin istiyoruz. superonline bunun icin kendilerinden webhosting hizmeti almamizi talep ediyor. makina kablonete bagli. superonline dakiler ayni zamanda bireysel bir makinada web yayimi yapilamayacagini soylediler. hos boyle bir mevzunun mumkun oldugunu biliyorum ama bu zamanda bile hala kek yerine konulmayi hazmedemiyorum. sorum su (bu surecin tamamini bilsemde teyit etmek istedim)

bir sitenin tasarimindan webde yayinlanabilir hale gelmesi icin hangi asamalardan gecmesi lazim. (anahtar teslimi site diyelim bu isin adina(tasarim, bir isim hakkinin alinmasi, ismi satanin isime gelen cagrilari musterinin ip isine yonledirmesi, arama motorlarina kayit))
ayrica bir de mail server kurduk e tabii bu servera gelecek mailler icinde bir yonlendirme lazim.
ne yapmaliyim.
sevgiler