[Linux] Re: 2 modem

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 15:17:57 EEST

Yanlışlıkla ilgili değil, bu durumda sadece squid in servisini kullanabilirsiniz. Yöntem olarak linux makinayı bir router olarak konfigüre etmek daha yararlıdır. Böylelikle terminallerde ayar yapmakla uğraşmazsınız, isteyen istediği porttan dışarı bağlanır vs vs.

İçerdeki makinalardan dışardaki hiçbir makinaya ping bile atamazsınız bu konfigürasyonla. Yani squid size ne verirse o kadar. smtp servisiyle mail de atabilirsiniz. POP işini de fetchmail le halledebilirsiniz. vs vs.

Ama dediğim gibi, genel kullanım Linux box ın router olarak konfigüre edilmesi şeklindedir. Uc dort tane komutla bu iş yapılabilmektedir.

Fri, 5 Jul 2002 09:51:49 -0400 Tarihinde "betega@e-kolay.net" <betega@e-kolay.net> Yazmıştı:

--
Dogan Zorlu,
Grup Software Ltd,