[Linux] 2 modem

From: betega@e-kolay.net
Date: Fri 05 Jul 2002 - 15:54:17 EEST

merhaba,=0Adun bir mesaj atmistim 2 yada daha fazla modem bagladigimda ban=
dwidhti =0Apaylastirabilirmiyim diye, sagolsun serdar koylu arkadasimiz bi=
rtakim =0Abilgiler verdi, konuyu biraz daha aciklayip daha basit bir soru =
soracagim,=0Aredhat 7=2E2'de tek modem baglayip dialup configuration ile b=
ir account =0Ayaratip oradan internete baglaniyorum, bir squid konfigurasy=
onu yapip =0Asquid'i calistiriyorum , clientlerimde gerekli ayarlari yapin=
ca terminaller =0Ainternete cikabiliyor=2Eyalniz ben ne iptables nede ipch=
ains ile ilgili bir =0Aayar yapmadim, fakat sistemde herikiside kurulu gor=
unuyor=2Esimdi ikinci =0Amodemide bagladim, onunlada ikinci bir account il=
e internete =0Abaglanabiliyorum, fakat hep ilk modem kullaniliyor, ikinci =
modemden hic =0Adata alisverisi yok bunun icin kisaca ne tip ayarlar yapma=
m gerekiyor=2E=0Atesekkurler=0A