[Linux] Re: Merhaba

From: Volkan YAZICI (volkany@celiknet.com)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 11:44:35 EEST

yazininizdan dolayi cok tesekkurler ilk once
kendi akiciligindan dolayi olsa gerek, bir cirpida okudum
ama kafamda bazi soru isaretleri uyandi...

su bir kac aydir debian kullanmaya basladigimdan beri FSF
uygulamalari ile diger surumlere nazaran daha ic ice gibiyim
bu yuzden bir de GNU Hurd diye bir cekirdek daha duydum

bunun hakkinda da bahsedebilir misiniz acaba?
simdi ben debian'dan gnu hurd mu yoksa normal linux kernel'mi
kullaniyorum. yada ikisi entegre olmus sekilde mi nasil oluyor yani...

On Thu, 04 Jul 2002 12:34:04 +0300