[Linux] Re: default gateway

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 21:52:30 EEST

Selamlar..

pppd, calistiktan sonra /etc/ppp/ dizinindeki ip-up ve ip-down scriptlerini calistirir. bunlarda ip-up-local gibi bir baska scripti calistirirlar. Bu scriptlerle, Dial-up baglantidan sonra gereken her seyi yaptirabilirsiniz. Ayrintilari

man pppd

ile ogrenebilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

04 Jul 2002 20:49 EEST tarihinde yazmışsınız: