[Linux] RPM installer

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 17:41:30 EEST

Herkese Merhaba ,

Red Hat da kullanabilecegim Mandrake deki rpm installer a benzer bir program
varmi . Aslinda problem su Red Hat 7.3 deki 3 cd de yaklasik 1000 (tam
sayiyi bilmiyorum ama cok oldugunu biliyorum) adet paket var ve hangisinin
ne ise yaradigini isminden anlamak zor ve lazim olan programi tek tek cd
lerde aramak ve bulmak bayagi vakit alıyor ve ugrastiriyor. Ya da paket su
program la bagimli onu kurun diyor hayda git cd lerde o programi ara. Bunun
daha kolay bir yolu yok mu Mandrakede bir kaynak belirtip bunun icinde arama
yapabiliyorduk. Kde packager in boyle bir yetenegi var mi ? var san asil
kullanilir.

Yardimlariniz icin tesekkurler

Kerem