[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 16:05:54 EEST

Hoca mçok güzel bir p-seminer olmuş ama bu tür ciddi olan konuların
okullarda bu postadakinden daha ciddi olacak bir biçimde incelenmesi
gerekmez mi? Ben Me.Ü. Bilgisayar Mühendisliğinde 3. sınıfa geçtim ama
halen daha okulda VBasic nedir? Anaaaa yarın sınav var bana pascal
kitabı diyen insanlar arasındayım..

Nolacak bu okulların hali daha doğrusu BT sektörünün geleceği?
Umarım Bu tür ciddi postalar devam eder de ufkumuz biraz daha genişler...