[Linux] ACİL YARDIMA İHTİYACIM VAR!!!

From: Serdar ŞAHİN (sersi_@mynet.com)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 14:19:53 EEST

Linux Redhat 7.1 kurulu makine =FCzerinden win98 kurulu makinelere internet ve mail servisi veriyorum.Fakat win98 makinelerden outlook yard=FDm=FDyla mail alam=FDyorum.Hata olarak "Failed to connect to the mail server(mail.superonline.com)"diye bir mesaj al=FDyorum.Outlook'da pop3 k=FDsm=FDnda mail.superonline.com,smtp k=FDsm=FDnda 192.168.1.1(linux makine adresi) yaz=FDyor.
=D6rne=F0in ben ahmet@superonline.com adresinden mail g=F6nderebiliyorum fakat mailleri alam=FDyorum.Ayr=FDca imap ve pop3 servislerinin =F6ntan=FDml=FD olarak kapal=FD oldu=F0unu =F6=F0rendim./etc/initd i=E7inden bunu a=E7abilece=F0im s=F6yleniyor fakat bende Redhat 7.1 s=FCr=FCm=FC var ve =F6yle bir dosya bulamad=FDm.Ona en yak=FDn dosya xinetd fakat onun i=E7inde de pop3 servisi diye bir tan=FDm yok.
yapmam gerekenleri benim sisteme uygun anlatacak birine ihtiyac=FDm var ve =E7ok acil gerekli.=DDlginiz i=E7in te=FEekk=FCrler...