[Linux] Re: apache sorunu

From: Senol Zafer ERDOGAN (senole@maltepe.edu.tr)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 14:11:03 EEST

psychotic@sanane.com wrote:

> selam

> /usr/local/apache/bin/apachect start veya restart denemenizde fayda var...
> göründüğü kadarıyla şu anda http deamon çalışmıyor...
> start veya restart işlemini yaptıktan sonra
> tekrar ps aux | grep httpd yazdığınızda 2 satır görmeniz gerekir içinde httpd geçen...

sizin ve diger arkadasin soyledigini yaptim restart komutunu uyguladigimda ise httpd no
running. trying to start komutunu verdi.tar.gz seklinde kumaktan biktim daha dogrusu
calistiramamktan ve rpm paketini indirdim.kpackage ile install etmeye calistim.fakat o
sekilde bile kurmuyor.konsoldan yaptim yani rpm -i httpd-2.0.39.src.rpm dedim ama yine
olmuyor.anlamadim ben bu isten.ustelik bunlari netteki belgelerden ogrendim ama nedense
olmadi.sanirim 6.2 biraz eski kaldi yada kitapla beraber aldigim bu cd problemli.baska
aciklama bulamiyorum.
tekrar saolun.