[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 09:52:23 EEST

        Merhabalar;
        Verdiginiz bilgiler icin cok tesekkurler Murat Bey... Devami dilegi
ile :))
        Hazir yeri gelmisken bir soru sormak istiyorum: Su an makinamda 64MB
RAM var. Ve RH 7.3 kendisi otomatik olarak SWAP alan kurdu. Peki, eger ben
RAM'i 256'ya cikartirsam bir sorun olusur mu? Yada nasil olur, ne
yapmaliyim? Direk ana karta takip makinayi acabilir miyim?
        Gerci SWAP=RAM*2 mantigi artik eskide kaldi dendi ama ben yinede bir
sormak istedim. Boyle bir niyetim var da... Sakata gelmeyelim :))

        Kolay Gelsin