[Linux] Re: modem olmadı TNT2 olmadı eee b en nasıl linux kullanacam

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 09:19:06 EEST

Merhaba,

Modeminizi bilemeyecegim ama nvidia kartlari galiba en kolay kurulan
kartlardan biri. Hangi dagitimi kullaniyorsunuz? Nvidia'nin
sitesinde redhat, suse, mandrake vs icin rpm'ler var. tar.gz paketi
yerine uygun bir rpm cekerseniz daha kolay olur saniyorum.

Rpm'leri update ile yükledikten sonra XF86config.4'te degisiklikleri
yaptiniz mi? XF86config'te nvidia sürücüsünü ve glx modülünü
tanitmaniz gerekiyor. Dökümaninda söyle anlatmis:

-----------------
If you already have an XF86Config file working with a different driver
(such as the 'nv' or 'vesa' driver), then all you need to do is find
the relevant Device section and replace the line:

        Driver "nv"
    (or Driver "vesa")

with
        Driver "nvidia"

In the Module section, make sure you have:
        Load "glx"

You should also remove the following lines:
        Load "dri"
        Load "GLcore"

if they exist. There are also numerous options that can be added to
the XF86Config file to fine-tune the NVIDIA XFree86 driver. Please see
Appendix D for a complete list of these options.
http://download.nvidia.com/XFree86_40/1.0-2960/README.txt

sevgiler

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------