[Linux] Re: KDE Haber Gözlemcisi

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 00:55:47 EEST

  Selam

On 04 Jul 2002 00:41:08 +0300
Enver ALTIN <ealtin@casdb.com> wrote:
>Selamlar,

>Bu tarz araclar (Evolution-Summary, News-Ticker vs) duzenli guncellenen
>bir rdf dosyanin bulunmasini gerektiriyor.

  Bazı siteler (internethaber.com, omnishaber.com v.b) haberlerini HTML kodu olarak iframe şeklinde diğer siteler de yayınlanmasına izin veriyorlar. Windows için bir uygulama görmüştüm. HTML sayfası küçük bir program içine gömülüydü program system tray'e yerleşiyor ve her 2 dkda bir gömülü sayfa refresh oluyordu. Böyle bir şey linux içinde düşünülemezmi ?

   Saygı ve sevgiler

   Orhan Gunalan