[Linux] Re: HakkıÖc al.

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 01:34:36 EEST

Enver ALTIN wrote:
> On Wed, 2002-07-03 at 00:53, Ansugo wrote:
>
> Selam tekrar,

Tekrar selam;

> bu konfigurasyon isini orayi burayi sag, sol, orta tiklayarak ve
> gnome-control-center kullanarak yapiyorum ben. Siz nasil yapiyorsunuz
> bilmiyorum tabii.

Bende aynı şekilde Control-Center ile yapıyorum. ama Control-Center her
zaman yeterli olmuyor. Mesela Türkçe yazmak istediğimde, bir bakıyorum
ki bir sürü sorun çıkıyor, hemen bir script yazıp, tıklamam gerekiyor.
Ya da bir Apache konfunu illaki el ile yapıyorum. Ya da hangi drivelar
mount ediliyor, bir tane de ben ekleyeyim şuna dedim mi, direk açıp
yapıyorum. Ya da program derleme de... Linux kullanırken, herhangi bir
zaman karşınıza bir hata çıkabiliyor. O hatayı düzeltmek için illaki man
ile ya da google ile ya da dakikalarca uğraşarak aramanız gerekiyor.
Çoğu işi grafik arayüzle yapmak zor oluyor. Komut satırı ve conf
dosyaları ile çok haşır neşir olmak gerekiyor ki, bilmiyorum ama ben
olmak zorunda kalıyorum. Herşeyi CP'den yapmak biraz zor.

İyi geceler.