[Linux] mail filter

From: Genco Yilmaz (gyilmaz@marketweb.net.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 20:31:16 EEST

merhabalar,

yerel agdaki bir gateway uzerinde kurulabilecek bir mail filter programi
ariyorum.Soyleki, gateway kendi basina bir smtp sunucu olarak gorev yapmiyor.Sadece
yerel agin internete cikisini sagliyor.Ama agdaki kullanicilar baska bir
networkteki pop sunucudan maillerini okuyorlar.Smtp gateway uzerinde
olsa sorun degil ama onun uzerinden gecen, disaridan gelen maillerin
filtrelenmesinin yolu var midir?Arastirma yaptim ama cozumler hep
smtp sunucu uzerindeki filtreler icin..

tesekkurler
iyi calismalar