[Linux] html formatinda gpl ve gfdl lisanslari

From: Volkan YAZICI (volkany@celiknet.com)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 14:17:53 EEST

merhaba,

her seferinde ugrastigim bir iki projeye html formatinda gfdl eklemem gerekiyordu. ama biraz simetri hastasi oldugum icin tum lisansin html kodlarini en bastan kendim duzeltiyordum. bu yaklasik her seferinde yarim saat aliyordu ve cok buyuk bir bas agrisi yaratiyordu...
en sonudan su gpl ve gfdl'yi adam akilli duzeltip bir kenara koyayim dedim...
burada duzeltilme kelimesi sakin yanlis anlasilmasin, duzeltme ile kastim html kodlarina bir sekli semal vermek, orn

duzeltilmeden once
        <li>asdasd
        </li></ul>
        <hr>

duzeltildikten sonra

http://angelfire.com/linux/knt-soulfire/gpl.html
http://angelfire.com/linux/knt-soulfire/fdl.html

(line-wrapping off olan bir editor ile bakarsaniz farki anlayacaksiniz)

(elimden geldigince her seyi w3c html 4.01 kurallarina uygun olarak yaptim zaten w3c html validator'da taratirsaniz sorunsuz cevap verecegini sizde gorursunuz, en basitindan
dogru olan: '<hr>'
zaten bu ucunun arasinda hicbir cikti farki olmuyor yalnizce yukaridaki ikisi yanlis o kadar...)

isinize yaramasi dilegiyle...
iyi calismalar

P.S.
bu arada yanlis bir yer varsa upload ettigim lisansta belirtirseniz cok sevinirim...
umarim bu da bir offtopic mesaj olmamistir... ;-)