[Linux] Re: HakkıÖ c al.

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 12:55:33 EEST

Quoting Baris Metin <baris@gelecek.com.tr>:

> Selamlar;
>
> Kesinlikle katiliyorum. Bir ucundan tutmak isterim.
Selam,

Ben A Brief History of Hackerdom'dan basladim. Okunup duzeltilmesinde bir hayli
yardima ihtiyacim olacak, bunlar teknik dokuman olmadiklari icin duzgun ve akici
ceviri daha onemli diye dusunuyorum.

Docbook bicemini kullaniyorum (belgeler.linux.org.tr'de kullanilan bicem), biraz
zorlandim once ama simdi oturdu gibi.

Bu makale nispeten kisa, kendim yapabilirim saniyorum. Duzeltirseniz sevinirim.
Diger makaleleri eger isterseniz paylasabiliriz veya ortak cevirebiliriz.

Ozellikle homesteading the noosphere'i ilginc buluyorum. Bizim cocuklara da
faydasi olur diye dusunuyorum.

Esen kalin,
Deniz