[Linux] ldap ve active dir

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 10:11:06 EEST

 bi arkadas active directory ile ldap i beilikte kullanabilen varmi
gibisinden bi mesaj atmisti diye hatirliyorum

konu ile cok alakalimi bilmiyorum ama
samba-tng.org da soyle bisey gordum status kisminda

migrate existing WinNT domain controller to Samba TNG when using LDAP
backend working 05.05.2002

ama nt den bahsediyo w2k dan degil
bende bi suredir w2k dc ile samba yada samba tng dc ni nasil
kullanabilirim senkronize olarak diye kafa yoruyorum ama
henuz test yapabilecegim bi makine yok elimde

 herkese kolay gelsin

 - Vasfi UYSAL