[Linux] Re: Ldap nedir ?? nasil kullanilir

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 08:57:56 EEST

google'da "ldap nedir?" diye aratirsaniz daha
ayrintili bilgi bulabilirsiniz. Fakat LDAP hususunda
http://seminer.linux.org.tr/konferanslar/ab-2000/ldap.ppt
www.enderunix.org/docs/ldap_fundamentals/
adreslerinden daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eger bu
isin kurdu olacagim diyorsaniz
http://www.redbooks.ibm.com/pubs/pdfs/redbooks/sg244986.pdf
adresinden Understanding Ldap'i indirin ciktisini alin
okuyun.

--- Engin FIRTINA <efirtina@merkad.com> wrote:

> merhaba
>
> Ldap nedir ?? ne için kullanilir ??
> Bununla ilgili biraz döküman okudum ama, uygulamada
> neler yapilabilir pek bi
> fikir olusmadi kafamda..
> örnegin windows aginda Domain master olan bir linux
> makinasinda Ldap
> kullanmanin getirecegi avantajlar neler olabilir ??
> ya da bir mail server'da
>
> {e.f.}
>

> --
> This e-mail is certified virus free..