[Linux] Linux34

From: linux34 (info@linux34.com)
Date: Mon 01 Jul 2002 - 22:45:32 EEST

 Selam :) Verdiim rahatsizi=FDk icin ozur dilerim.

 Bana gelen mailler dogrultusunda freeBSD 4.6 ver. tum CD lerini temin et=
mis
 bulunmaktayim. Toplam 5CD den olusan freeBSD 4.6 Toplam 7.5 milyon.

 isteyen arkadaslara Yurtici kargo ile hemen gonderebilirim.

 Slackware 8.1 1cd =3D 1.5 milyon
 Debian 2.2 R6 3cd=3D 4.5 milyon
 Redhat 7.3 3cd=3D 4.5 milyon
 Mandrake 8.2 3cd =3D 4.5 milyon vs.

 http://www.linux34.com ziyaret edebilirsiniz.
 Ozellikle anadolu daki arkdaslar=FDn yogun ilgisini ceken sitemiz herkez=
 ac=FDkt=FDr.

 not: dijital fotograf mak. ariyorum Pretec 2103 modelini bana ucuza kim
 verebilir. en son 229+kdv ye buldum

 bol bol linuxxxx