[Linux] Re: CD satisi

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 01 Jul 2002 - 19:11:23 EEST

Merhaba,

On Mon, 1 Jul 2002, Reni Parker wrote:
> Selam ,
>
> Arkadaslar biraz once dernegin sayfasina girdim. Adresi varmi veya
> telefon, veya yonetim kurulu kimlerdir kimler web den sorumludur
> kimler iletisim ve CD satisindan diye aradim ben mi bulamadim yoksa
> gercekten yokmu?
>
> Bir firmadan teknik ekip ofisimde idiler ve Linux CD si almak
> istedikleri ancak ulasamadiklarindan soz ettiler. internetten de
> indirebilirler ancak dernekten alinsin ve dernege de katki olsun
> istedim. Simdiye dek kime ulasmak istedi isem ulasamadim.
> [...]

Yonetim kurulunda, vs degilim, ama LKD'ye ait olan Mandrake CD
satislarinin bir kolunu da ben olusturuyorum.

ODTU icine hemen teslim edebiliyorum. Onun disinda, toplu olarak alacaklar
olursa, merkezi yerlere de getirebilirim. iki haftada bir carsamba gunleri
yapilan duzenli seminerlerde de Mandrake CD satisi yapiliyor.

Bunlarin disinda, eger yine toplu olarak baska dagitimlar icin talep
gelirse, CD yazicim olmamasina ragmen, cevremdeki penguenlerden yardim
alip gerekli cogaltmayi yapabilirim. (Gönüllü var mi? ;) )

Saygilarimla.

--

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr devrim.gunduz@linux.org.tr

Web : http://devrim.oper.metu.edu.tr -------------------------------------

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------