[Linux] Ynt: re:prosee sinyallari

From: Ramazan KALYONCU (ramazan@kalyoncu.net)
Date: Mon 01 Jul 2002 - 00:26:53 EEST

From: Murat Koc <murat.koc@frontsite.de>
Sent: Sunday, June 30, 2002 12:17 PM
Subject: [Linux] Re: proses sinyalleri

> olsun tabii gureselim :) ama artik senin gobek fazlan var avantajlisin

Aslinda

> kesinlikle haklisin. sadece yeni baslayanlar icin daha rahat anlasilmasi
> bazinda yazdim. sonucta derinlere inildikce zaten ne olduklari gorulur.

yerine opengroup'un ve POSIX 1003.1'in yaklasimlarini ele aldim genelde.

> valla 6 ay once filan almistim. yeni Vm le alakali degildi ama ne idi
> hatirlamiyorum hakkaten. ama gorunce alla alla olmustum.

> aslinda boyle beraber mail ile anlatmaya baslayalim mi?
>
> Boylece ilk mail seminerini de vermis oluruz:) Ne dersin?

> Listedekiler de yaw kardesim bu konu off-topic filan demezlerse tabii?

Yok boyle bir sey mail semeneride neymis olur mu oyle sey ? !!! yaw bu
yazdiklarinizdan kitap olur abicim neden olmasin
supersiniz valla .

 aslinda varya bu fikir benim cok hosuma gitti. fiziksel seminerlere ek
> [...]
> da insanlar soru sorarlar filan boyle uzadikca uzar konu hem soru-cevap
> hem anlatim biciminde bayaa iyi o konu hakkinda dokuman olusmus olur
> boylece.
>
> Sonra da birileri oturur yazilmis dokumanlari, soru-cevap lari toparlar
> al sana ornek SIGNAL konusu hakkinda Turkce hayvani dokuman ne istersen
> var icinde bazinda.
>
> Tabii ipin ucunu kacirmadan!
>
> Doruk seminer islerini sen koordine ediyordun? Ne dersin boyle birseye?
>
> veya daha onemlisi liste uyeleri sizler ister misiniz boyle birsey?

Birakin zevk almayi 8 kose olarak ve agzim acik olarak okuyorum !!!!

Super olur arada off topic ler le cok daha guzel oluyorr o kadar mailin
arasinda hic de fena olmuyor hanii
 birakin signal konusunu birakin kernel i bu yazdiklarinizi okuyunca yeni
yeni bir seyler
ogreniyoruz. .

Hatta cuma gunu bir bilgisayarci arkadasima Serdar beyin virus ler konulu
dokumanına baktik beraber agzimiz acik olarak
seyrettik. ve sordum arkadasa pendik te bu senimeri verecek bilgisayar ci
var mi diye ? cevap " hayir "

Liste deki mesajlar toparlansa soru cevap olarak kitap olur !!!

Yaklasik bir senedir listeyi takip ediyorum hic bu kadar keyifle okumamistim
mesajlari

Bence parmaklariniza saglik devami dilegi ile ;

basarilar

Ramazan KALYONCU