[Linux] Re: Samba ve RH 7.3

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 15:15:03 EEST

Merhaba,

Fri, 19 Jul 2002 12:57:59 +0300 tarihinde "kurt" <kurt@hayber.com.tr> yazdi:

K> Guruba yeni üyeyim ve bu ilk sorum.
K> Samba yı RH 6.2 de sorunsuz kullanıyorum.
K> RH7.3 de ise windows tarafından sambanın sadece host ismini görüyor fakat
K> paylaşmlara ulaşamıyorum.
K> "Ağ yolu bulunamıyor" diye mesaj alıyorum.
K> smb.conf da interfaces satırını RH 6.2 de aktif ediyorum sorun yok. RH7.3 de
K> bu satırı açınca SMB çalıştığı halde NMB çalışmıyor.
K> interfaces satırını açmadığımda NMB de çalışıyor fakat yukarıdaki sorunla
K> karşılaşıyorum.
7.3 makinanizda paylasima acilmis herhangi bir alan var mi? hic paylasim olmadigi icin de goremiyor olabilirsiniz.

paylasiminiz varsa, bu paylasima ag komsularindan degil de, ag surucusune baglan secenegi ile direk paylasim adini yazarak baglanmaya calisirsaniz ne sonuc aliyorsunuz?

interfaces satirinda ne yaziyor?

smb.conf'ta security = ... satirinda ne yazmakta?

6.2'deki calisan ayar dosyanizi 7.3'te kullanmayi denediniz mi?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694