[Linux] YNT: Re: group sayisinin kisitlamasi

From: ilker IMAMOGLU (ilker@infonet.com.tr)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 14:05:52 EEST

Merhaba

Aslinda yapilmak istenen bir kisit koymak degil, kisiti kaldirmak...

Birebir sorunla karsilasmadim makinayada ulasma sansim olmadi. Kisaca hem
merak ediyorum hemde sorunla karsilasan arkadasima yardimci olmaya
calisyorum

Soyleki platform SME linux. Ve grup yaratilmaya calisildiginda max 28 gruba
ulasildigi ve yeni grup yaratilamayacagini soyleyen bir mesaj beliriyormus
ekranda. Bahsettiginiz ayarlara bakmasini soyledim ama orada bu degerler
5000 civarinda gorunuyormus zaten...

saygilar
ilker