[Linux] Re: KErnel Panic!

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 28 Feb 2002 - 01:47:54 EET

Thursday, February 28, 2002, 1:43:27 AM, you wrote:

SS> selamlar,
SS> En son neler yaptigimi hatirlamiyorum , nasil bozdugum hakkind hiç bi fikrim
SS> yok...

SS> Boot ederken
SS> Kernel Panic ! yazip VFS ile ilgili hata veriyor , unable to load root
SS> fs gibi bise daha yaziyor..

SS> Boot diski ile açinca sorun yok... boot diskindeki dosyalari /boot dizinine
SS> kopyaladim..olmadi(kernel dahil).

SS> Sorunu anlamadim açikcasi..VFS nedemek..(virtual file system ??salladim )

SS> boot diski boot edince sorun yok...

  Sanirim tuttu :=)

  Yeni kernel derlediysen bu sorun cikabilir. Bircok sey olabilir ama
  sannirim kullandigin filesystem ile ilgilili destek yok kernel de.

  En basit cozum boot disketinden kernel (vmlinuz ?) ve initrd.img
  dosyalarini /boot a koymak, /etc/lilo.conf u (lilo kullaniyorsan)
  buna gore duzenlemek ve lilo komutunu vermek.

 Onur Kucuk