[Linux] Re: XFree86 4.0.1 S3 Virge DX/GX sorunu

From: Ilker (ilkerf.geo@yahoo.com)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 13:20:57 EET

X4.2.0'I deneyebilirsiniz. S3 serisini iyi destekliyor gibi.
Bir de "man virge" ( man s3virge miydi? ) ile ek Ozelliklere bakIp
ilgilileri etkinlestirerek epey bir performans artIsI
saglayabilirsiniz.
( pci_burst on, clock frequency, aggresive.... vb. vb. ) gibi.

Kolay gelsin.

--- Osman <oizbat@yahoo.com> wrote:

> www.s3graphics.com 'a bir bak derim .Ben savage4'ün driverını oradan
> buldum.Sorunsuz çalışıyor.

=====
+ Atgm. İlker Fıçıcılar ilkerf@geocities.com +
| Jand. Gn. Kom. Ordu Bilg. Sist. Bestepe/Ankara |
| http://ekitap.kolayweb.com/ . Palm için Ekitap |
| http://mezopotamya.tripod.com/ ..... Arkeoloji |
| http://nukleer.findhere.org/ .. Nukleer Enerji |
| http://ilkerf.tripod.com/cbm.html ... C64/C128 |