[Linux] linux turkce sorunu

From: Gokhan Gunyol (gokhang@yahoo.com)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 11:25:38 EET

ACIK KONUSMAK GEREKIRSE BEN BU KONUDA HEM X DE HEMDE CONSOLDA TURKCE OMASI VE BUNUN COK CABUK OLMASI TARAFTARIYIM BEN SISTEMIMDE SUSE 7.3 KULLANIYORUM MASA USTUNDEDE TAM OLARAK LINUXA GECMEYI ISTIYORUM AMA TURKCE SORUNU YUZUNDEN MECBUREN WIN 2000 KULLANIYORUM EGER BU KONUDA ELIMDEN BIR SEY GELICEKSE LUTFEN BANA ULASIN BU KONUDA HIC BIR SEKILDE ISTEN KACMAM YETERKI ONCELIKE SU TURKCE PROBLEMINI HALLEDELIM ELBIRLIGIYLE

"All the best people in life seem to like LINUX." - Steve Wozniak

Microsoft and McDonalds are alike. They don't make the best,
but they make the most.