[Linux] ntfs mount

From: Özmen Emre DEMiRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 17:02:24 EET

Slm. Oncedeb win2000 kullanıyordum ve partition NTFS di. Simdi bu bolumu
mount etmek istiyorum. Cekirdek derleyerek yapmak istedim ama derleme
sirasinda anlayamadigim bir sebepten bzImage olusmuyor. yani derleyemiyorum.
acaba bun kısmın mount etmenin baska bir yolu var mi ve acaba cekirdek
derlemede neden problem olmus olabilir.

        Sirasiyla /usr/src/linux-*.* altinda önce mzke menu config yapip. menüden
file sistemin içine girip ntfs support u ekledim. kaydedip ciktim. onra make
dep, make clean, make modules, make modules_install sirasiyla yaptim. ama bu
arada daha make dep sirasinda bazi satirlarda dosya geri döndü gibi birkaç
uyari cikti. sonuçta bzImage olusmadi.

Bu konuda yardim edecek veya etmeye çalisacak arkadaslara şimdiden çok
tesekkür ederim