[Linux] Re: Mandrake Nat ftp sorunlari

From: Osman (oizbat@yahoo.com)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 13:09:58 EET

Munuel olarak hicbir islem yapmadim.Herseyi mandrake 8.0 yapti..CuteFtp 'de
gerekli ayari buldum sorun halloldu. Konuyla ilgili hangi howto vs.'ye
bakmaliyim ?
Bir de Gfcc adli firewall ayar programini calistirmaya calistigimda
cekirdegin ipchains desteklemedigi gibi bir mesaj veriyor.Acaba ipchains
deamon olarak mi calisiyor ? Onerebileceginiz baska araclar var mi ?
Saygilar.