[Linux] Alcatel STPRO ve DNS (yeni soru)

From: umut vural (ulasvural@lycos.com)
Date: Wed 20 Feb 2002 - 13:57:35 EET

Merhaba,

Aslinda bu modem bir router gibi dizayn edilmis bunun uzerinden baglanti kurmak bana bir cok ek olanak saglayacak bir router in arkasindan DNS nasil calistirilir? Eger ornekli bir anlatim olursa cok sevinirim.

Tessekkurler.

Check out Cupid School where you will learn from Matchmaker's
best and brightest. Good Luck!

http://ecard.matchmaker.com/cupid0202/cupid0202.html