[Linux] Re: kde'den gnome'a

From: mehmet k}z}lsakal (MKIZILSAKAL@ttnet.net.tr)
Date: Wed 20 Feb 2002 - 00:51:27 EET

Sun, 10 Feb 2002 10:03:17 +0200 tarihte
"Ozgur Ozaslan" <ozaslan@itu.edu.tr> yazmiski:

/ Merhabalar,
/ default x-window'u nasıl değiştirebilirim. KDE iken GNOME yapmak istiyorum. Sistem Mandrake8.1
/
/ Res. Assist. Özgür ÖZASLAN
/ System Administrator
/ ITU Civil Engineering Faculty Computer Center
/ Tel: +90 - 212 - 285 3763 / 3
/ ozaslan@itu.edu.tr
Üstad bende bir MDK 8.1 kullanıcısıyım. İstediğiniz için en basit yol ;
root olarak login olun
/etc/sysconfig/desktop
dosyası içinde yazan
KDE

yerine
gnome

yazıp dosyayı save edin.
Ben editor olarak mc'nin dahili editörünü kullanıyorum dostaki nc gibi bişey dosya üzerine gidip F4 e basında editliyorsunuz.
Daha önce bahsettiğim değişikliği yapmıştım ama şimdi gnome'mi yazacaktık yoksa GNOME mi yazacaktık emin olamıyorum.Büyük ihtimal büyük harfle yazacaktık.

kolay gelsin.
Mehmet Kızılsakal