[Linux] Re: iptables nasil

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 18:56:43 EET

Tue, Feb 19, 2002 at 06:04:58PM +0200 , Murat Gezer yazmış:

> merhaba,
>
> bu sorunu en kisa zamanda cozmem gerekli
>
> elimde iki tane ethernetli redhat 7.1 var
>
> eth0:a.a.a.a
> eth1:b.b.b.b
>

> iptables ile oyle bir nat ayarlamak zorundayimki
>
> eth1 den gelen butun istekleri eth0 dan internete yolamamaliyim
> asagidaki komutu verdigimde
>
> iptables -t nat -A PREROUTING -i eth1 -j DNAT --to a.a.a.a
>
> /lib/modules/2.4.2-2/kernel/net/ipv4/netfilter/ip_tables.o: insmod ip_tables
> failed
> [...]

Selamlar,

Bir oneri, oncelikle ipchains modulunu kaldirmaniz gerekebilir. Iki
modul birlikte calisamaz ve RedHat iki modulu de on tanimli cekirdekte
modul olarak barindirir.

# lsmod
daha sonra
# rmmod ....
belki ise yarar.

kolay gelsin,

--
Baris Metin
Gelecek A.S.

-- Attached file included as plaintext by Listar --