[Linux] Re: qmail hakkında

From: Umut (udemirhan@yahoo.com)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 01:32:58 EET

Login olurken username ne veriyorsunuz bilemiyorum.
Virtual domainler aktif mi bilemiyorum.
Default domain tanimladiniz mi bilemiyorum.
Sunu denemenizi oneririm:

Ornegin username: umut olsun.
domain adi da ial94.com olsun, yani e-mail adresim=
 umut@ial94.com

username olarak qmail'e umut%ial94.com vererek deneyin.
Cunku default domain disindaki tum domainler boyle login olmak
zorunda. Deneyin, olmazsa benim ayarlarimla karsilastiririz ne=
 hata
olabilir diye...

--
Umut, udemirhan@yahoo.com on 19.02.2002