[Linux] ip masq.

From: serdar@darkstar.securities.com.tr
Date: Mon 18 Feb 2002 - 13:39:56 EET

Network'deki bir makinanin haberlesmesini port ve ip'ye gore kisitlamak
istiyorum. Araya cift eternet kartli linux makina koyup 1. eternet kartini
network'e 2.eternet kartini denetleyecegim makinaya baglamayi dusunuyorum.
1) Denetleyecegim makinaya gateway olarak linux makinanin ip'sini
girdigimde haberlesmede sorun olurmu? (Disardan denetlenecek makinaya
eskisi gibi ulasilabilirmi?)
2) Denetlenecek makinanin (bu bir mikroislemci oldugu icin)
konfigirasyonunda bir degisiklik yapilmasi mumkun degilse, linux makinanin
konfigirasyonu ile sistem calistirilabilirmi?

Yardimlariniz icin tesekkurler ...
Saygilarimla ...