[Linux] Re: Kylix2

From: Mehmet Akif OVA (akif.ova@nexans.com)
Date: Mon 18 Feb 2002 - 10:49:20 EET

Merhaba,
Borland.com sitesindeki, konuyla ilgili yazılara baktım ve hatanın nedenini
öğrendim. Hata tamamen Syntax farklılıklarından doğuyor. Örneğin;
Function deneme {
status=0
degisken=1
..
şeklinde yazarsanız "syntax error need unexpected {" gibisinden bir hata
veriyor (aynı hatanın benzerleri if- elif, case gibi komutlarda da var) ama
Function deneme {status=0
degisken=1
..

şeklinde yazarsanız hata ortadan kalkıyor.
Şimdi ben yazım hatalarını (Farklarını) düzeltiyorum ama bitecek gibi değil.
Bu işin daha kolay yolu vardır diye düşünüyorum. Yoksa bütün kodları tek tek
düzeltmelimiyim?

Teşekkürler..