[Linux] Re: X server hakkinda

From: cagdas ozgur (cagdasozgur@yahoo.com)
Date: Mon 18 Feb 2002 - 00:22:43 EET

bahsetteginiz sey icin galiba linux olan makinaya
vnc(virtual network computing) server, win98 e de vnc
client kurmaniz gerekiyor.(vncviewer.exe)(tabii diger
linux makinaya da vnc client) bir de performansli
olmasi icin en az 1mb/s lik baglanti gerekiyor vnc
paketleri mandrake 8.0 var ben sadece boyle bir sistem
kullandim kurmadim onun icin ayarlarini falan nasil
yapilir bilmiyorum.
tabii X in kendisi client server mimarisine uygun
yapildigi icin vnc sizde istenilen sey
yapilabiliyordur herhalde. bir de link buldum
http://www.uk.research.att.com/vnc/