[Linux] Sendmail,Qmail Nasil...

From: Mehmet Ali GOKBAS (mehmetali@gokbas.com)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 15:38:34 EET

yardimlariniz için cok tesekkür ederim. enderunix.org adresini görünce
yasasin turkce bi site daha diyip zipladim ama siteyi ingilizce olarak
gördügüm için hevesim kursagimda kaldi acikcasi...

istedigim bölümle ilgili aciklama ve program tanimi tamamen ingilizce
turkce kaynak sikintisi ceken bizler icin hayal kirikligi... maalesef burada
yayinlanan hiç birseyden yararlanamadim.

isolog programini cektim ve actim ama içinde turce aciklamada bulamadim.
direkt olarak kuruluma gecip denemek istedim ama servere zarar verecegim
düsüncesi ile boyle bir girisimde de bulunamadim maalesef.

yardimlariniz için tekrar tesekkürler...

Per 14 Şub 2002 23:04 tarihinde şunları yazmıştınız: