[Linux] server ... [ozur dilerim]

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 14 Feb 2002 - 13:51:28 EET

adam kelimesi yerinde kullanilmadi. Bir an dalginlikla yazildi.

Bir onceki mailimde eksik cumleler kullanmisim (bu galiba son 1-2 aydir
bende cok olan birsey kafamdan geceni yazamiyorum)

Diger arkadaslarin bahsetdigi gibi bazi bioslarda acilmasi icin secenekler
mevcut. Lan uzerinden, modem uzerinden hatda bir boarda saati ayarliyordunuz
ve makina kendini aciyordu.

kapatma konusuna gelince cron dememin sebebi boylelikle her gun icin tekrar
ve tekrar yazmak yerine bir kere eklemeniz yeter li olurd.

Saygilarimla

Murat Gezer