[Linux] Re: Cdrecord Nasil

From: Zeki Celikbas (celikbas@itu.edu.tr)
Date: Thu 14 Feb 2002 - 12:15:12 EET

Merhaba,

Sanirim "Writing CDs with Linux" ve "CD-Writing HOWTO"
dokumanlarini okuyarak probleminizi cozebilirsiniz, dokuman adresleri
asagida:

http://linuxfocus.org/English/January2002/article227.meta.shtml

http://www.linuxdoc.org/HOWTO/CD-Writing-HOWTO.html

Ozellikle birinci dokumanin sonunda cd yazmak icin kullanabileceginiz
iki betik veriliyor (easycdscripts) bunlarla cok kolay cd olusturabilirsiniz.
bu betikler:

ilk olarak imaj dosyasi olusturmak icin:
     mkisofseasy image.iso cdrom/
ve olusan imaj dosyasini cd'ye yazdirmak icin:
     cdrecordeasy image.iso

> Merhabalar..
> Linux redhat 7.2 de Cdrecord ile cd kaydedemiyorum..
> Surekli Olarak cannot open SCSI driver hatasi veriyor..
> Halbuki bende SCSI surucu felan yok..
> cdrecord.conf ayarlari hakkinda bilgisi olan varmi ?
>
> AL
> -

Zeki Celikbas