[Linux] Re: [istanbul-anons] Re: Istanbul-Linux Seminerleri

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 14 Feb 2002 - 10:53:24 EET

Merhabalar,

Arif guzel duyuru yapmis bende ekleme yapmak istiyorum. Bu seminerde
yapacaklarimizi anlatayim dedim.

Seminer 13:00 - 15:00 arasi surecek cunku 15:30 da benim baska bir yerde
egitimim var.

Suse 7.3 Linux uzerinde PHP 4.06 + Mysql + Apache Web server kurulacak.
Daha sonra Ufak bir database yaratilarak onun uzerinde Musteri Veri bankasi
Sayfasi yapilacak.

- Kurulum
- SQL de Veri tabani yaratmak
- PHP de MYSQL komutlarini kullanarak Bilgi ekleme,sorgulama, degistirme ve
Silme islemlerini yapmak
- PHP de Session Kullanimi

Seminerin sonunda sizlerden seminer@ linuxdonanim.com adresine gelen
sorulari cevaplandiracagim.
Bu bakimdan seminerde vakit kazanmamiz acisindan sorularinizi yukaridaki
adrese eposta ile yollayin.

Murat Gezer
murat.gezer@ linuxdonanim.com