[Linux] squid de deny info kullanan varmi acaba

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Thu 14 Feb 2002 - 10:40:28 EET

Merhaba arkadaslar
Squid de yapmis oldugum kurallar icin farkli error sayfalari cikmasi icin
deny_info ayarlari yapmaya calisiyorum ornek yapmis oldugu bir kural ve
deny_info soyleki

acl porno url_regex "/etc/squid/porn"
acl all src 192.168.100.1-192.168.100.250/255.255.255.0
http_access deny porno all
seklinde tanimlar
deny_info ERR_NO_PORNO porno
satirini
bunlain arasina ve ya sonuna nereyde koydumsa bir turlu calismadi
ERR_NO_PORNO diye bir dosyayide mevcut error dosyalarininn oldugu yere koydum.

Kullandigim squid versiyonu ise
Squid/2.3.STABLE4
Redhat 7.1 uzerinde calisiyor.

Nerde hata olabilir