[Linux] ip_masq ,dhcp, özel ip'ler

From: osman izbat (oizbat@yahoo.com)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 23:05:21 EET

Merhaba.Mevcut bir win ağini kablonetle linux
üzerinden internete cikarmaya calisiyorum.eth0 kablo
modeme bagli eth1 de 192.168.0.1 olarak
tanimlanmis.Linuxu dhcp server olarak calistirirsam
sorun yok. Ağdaki makinalar bir ip sharerdan tahsisli
ipler aliyorlar 198.162.155.52 vs. gibi.Bu ip'leri
değiştirmeden interneti paylastirabilir miyim acaba ?
Pek mumkun degil gibi geliyor bana ama merak ettigim
ip sharer gibi araclar bunu nasil yapiyor ?