[Linux] Re: Ntvmsnbc.com dan Uzucu bir penguen haberi

From: Ümit Çolpa (colpan@bilkent.edu.tr)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 09:00:37 EET

Sırf merakını gidermek için bu yazıyı tercüme ettim Tanzer;

Dünyada hayvanat bahçesinde yaşayan penguenlerin en yaşlısı olarak bilinen
Japonya'daki penguen 42 yaşında öldü. Nagazaki hayvanat bahçesindeki
akvaryumda yaşayan Ginkişi adlı penguenin 30 yıldır bakıcılığını yapan Yukio
Kusuda, "Yaşı çok ilerlemişti. Dün akşam öldü.
Bu kadar uzun yaşaması inanılmaz" dedi. Bakıcı, "Doğada yaşasaydı bu kadar
ömrü olmazdı. Doğal koşullarda en fazla 20 yıl yaşıyorlar" diye konuştu.
Akvaryum yetkilileri, Ginkişi için cumartesi günü özel tören
düzenleyecekler. Törende, penguenle ilgili konuşmalar yapılacak, Ginkişi'nin
değişik dönemlerdeki fotoğrafları sergilenecek.

Bu önemli konu hakkında bizi aytınlattığı için Egemen'e de sonsuz teşekkürü
borç biliyorum. Ancak aklıma takıldı bu penguen erkek mi yoksa dişimi? Oda
araştırılmış mı?

Kullandığı belli bir işletim sistemi varmı? Yoksa bütün işlerini
telepatiylemi çözüyor?

Bu konuda da bizi aydınlatacak birileri çıkarsa çok mutlu olacağım.

Ümit ÇOLPAN