[Linux] Re: ecartis.aliases.db out of date

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 31 Dec 2002 - 11:57:53 EET

> Merhaba,
>
> Ecartis kurulu makinada yeni bir liste actiktan sonra sendmaili tekrar baslatiyorum. Ancak yeni listeye yolladigim postalar geri donuyor maillog inceledigimde ecartis.aliases.db out of date hatasiyla ve sendmailin de adresi bulamadim hatasiyla geri gonderdigini goruyorum. Nedeni ne olabilir?

1.ecartis.aliases /etc/mail/sendmail.cf yafda benzeride bir alias
dosyasi olarak belirtil dimi?
2. newaliases; sendmail -bi, yada makemap ile ecaris.aliases.db
guncel mi?

3. bir alternatf olarak ecartis.aliases dosyasini
/etc/mail/aliases dosaysi iicne gommek var.
Ben ayri tutulmasini oneririm. ecartisi yonetmeyi sinirili
yetkili ecartis kullanicisina devretma olanagini korumus
olursunuz.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul