[Linux] İlgi:Virtual host

From: Genco Yilmaz (genco@tr.net)
Date: Sat 28 Dec 2002 - 22:49:53 EET

merhaba,

httpd.conf dosyanizda

namevirtualhost satirinda ya da virtual host tanimlarinda degisiklik yapmis olabilir misiniz?

namevirtualhost *
ya da
namevirtualhost IP_adresi

seklinde kayitlar olmali.(onunde diyez olmadan)

daha sonrada

<VirtualHost *>
DocumentRoot /var/www/html/mail
ServerName mail.abc.com
</VirtualHost>

satirina benzer birkac satir olmali !
namevirtualhost satirinda yildiz varsa virtualhost ta da aynisini girin.Butun arayuzlerden dinlesin.
IP girmisseniz virtualhost taniminda da IP olsun.

Bu basit tanimlamalarin yeterli olmasi gerek bir eksigim yoksa.
koyal gelsin

 apache de 3 tane virtual hostum var. daha once mail.abc.com dedigimde (/var/www/html/mail olarak tanımlı idi) sqwebmail calisiyordu.
 simdi ise ayni adresi verdigimde bir ustte tanimli olan (www.abc.com) a gidiyor. webmin tanımlarina baktim. hersey yerli yerinde acaba bu virtual host tanimlamasinda bir puf noktami var. nasil cozebilirim.(rh7.3,apache,qmail+sqwebmail+vpopmail)
 sevgiler.
 feramus