[Linux] JBuilder 7 Linux install sorunu

From: Derya Sezen (bi-sezen@gsunv.gsu.edu.tr)
Date: Sat 28 Dec 2002 - 14:03:39 EET

Selam,

Jbuilder7 Linux'u install ederken problem veriyor. Ilk once
LD_ASSUME_KERNEL degiskeninde sorun verdi. Install dosyasindan bunu
duzelttim sonra da verdigi hata soyle:

Preparing to install...
Extracting the JRE from the installer archive...
Unpacking the JRE...
The included VM could not be uncompressed (GZIP/UNCOMPRESS). Please try
download the installer again and make sure that you download using
'binary'
mode. Please do not attempt to install this currently downloaded copy.

gzip: /tmp/install.dir.5078/Linux/resource/vm.tar.Z: not in gzip format

uncompress: /tmp/install.dir.5078/Linux/resource/vm.tar.Z: not in gzip
format

gzip: /tmp/install.dir.5078/Linux/resource/vm.tar.Z: not in gzip format

Program download ederken sorun olabilir mi diye dusundum fakat bir
mailing-list'de ayni sorunu olan birisine bir alman amcamizin bu sorun
ile ilgili gonderdim dedigi scrpit oldugunu gordum. Goruldugu gibi
install icin tmp de actigi vm.tar.Z'in gzip formatinda olmadigini
soyluyor. Bunu duzeltmenin bir yolu olabilir mi?

tesekkurler

funky