[Linux] Re: dosya bolme-birlestirme-yapma-etme

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 27 Dec 2002 - 14:58:29 EET

Lutfen,
Bu tur dogrudan kisileri elestiren mesajlari bu listelere
tasimiyalim. Bu tartisma bu sekliyle devam ederse, taraflari
listeden geicic olarak uzaklastirmak zorunda klacagiz.

Lu liste bir linux listesi. Esas olarak Linux'la ilgili
konular tartisilir. Linux disindaki konular, bir istisnadir.
Buna da yasaklci degil, hos gorulu yaklasmak lazimdir;

Saygilar
Mustafa Akgul

 %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
> Merhaba,
 Elestirmeyi dusundugun davranisin oncelikle detaylarini kavrar, sonra
 elestirmeye kalkarsin.Uygulamanin indirilebilecegi sitenin baglantisi
 olan adminkit.com benim de yapiminda icinde bulundugum bir site.Peki
 winsplit senin bahsettigin gibi benim yazdigim bir uygulama mi?Hayir.Ben
 de kendi yazdigim uygulamanin senin tabirinle tanitimini mi
 yapiyorum?Hayir.Bu tanitim konusuna neden bu kadar takildigin konusunda
 net degilim.Bir uygulamanin indirilebilecegi adresi vermek olumsuz bir
 sekilde yaklasilacak bir konu mudur?Eger yapici bir yaklasim sergilemeyi
 basarabilseydin iletime verdigin yanitta yalnizca ilk cumlen olan Linux
 da bu uygulamanin karsiliginin zipsplit oldugunu belirtmekle
 kalirdin.Peki sen ne yaptin?Polis olmaya kalktin...Senin beni uyarmak
 gibi bir konumun ve haddin yok.Her toplulugun bir ilerleyis duzeni
 vardir ki bu duzen Linux da calismayan bir uygulamadan da bahsedildi
 diye temelden bozulmus olmaz ancak sen kisisel uyari gonderme yetkisini
 kendinde bulursan su anda yol actigin gibi bir rahatsizliga yol acarsin
 ve rahatsizligini yayarsin.
 Bir seyleri anlatmaya calismak, bir kisiyi hayata kazandirmak, davranis
 bilimini anlatmak gibi bir misyonum hic olamadi ancak sen bu konuda
 yardim istersen konuyu gruba degil ferman.sokmen@adminkit.com a
 cevirebilirsin.
 Sevgiler.