[Linux] Re: divx player

From: Fatih Ozavci (fatih.ozavci@frontsite.com.tr)
Date: Sat 28 Dec 2002 - 00:29:07 EET

xine.sf.net adresinden Xine'i alabilirsiniz, libdvdnav, libdvdcss ve
libdvdread gibi kutuphaneler ile DVD menu destegini aktif hale
getirebilirsiniz... anasayfasinda bu destek ve nasil kullanilacagi
hakkinda detayli bilgi bulunuyor...

mplayerhq.hu adresinde ise Mplayer icin win32 codec'ler bulunuyor,
ayrica libmpeg2, ffmpeg, opendivx, divx4linux, realplayer codecs mplayer
tarafindan destekleniyor... bu codec'leri ve programlari freshmeat.net
adresinden arayarak bulabilir ve kurabilirsiniz... mplayer derlerken bu
kutuphanelerin ve dosyalarin yerlerini ./configure parametreleri ile
belirtmeniz gerekir. mplayer icinde libdvdnav,libdvdread ve libdvdcss
destegi bulunuyordu... libdvdnav diger iki kutuphaneyi gereksiz kiliyor,
(yanlis hatirlamiyorsam) size dvd menuleri, dvd oynatma, altyazi ve dil
secimleri gibi imkanlar taniyor...

Yinede yazilimlarin anasayfalarindan bu destekler ve nasil aktif hale
getirilebildigini ogrenmek icin daha ayrintili bilgi alabilirsiniz....

On Fri, 2002-12-27 at 04:09, oeren@ykb.com wrote:
> Tekrar selam,
>
> Bir de divx izlemek icin ne yapmam gerektigini soracaktim. Suse 8.0 kde
> 3.0 kernel 2.4.18 kullaniyorum. Dvd ve vcd izlemek icin mplayer
> kullaniyorum. Sanirim bir codec yuklemem gerekecek ama nereden bulurum ve
> nasil yuklenir bilmiyorum.
>
> Yardiminizi bekliyorum,
>
> OGUZ EREN
> YAPI VE KREDI BANKASI A.S. / TEKNOLOJI YONETIMI
> Tel : 262 647 21 29
> Fax : 262 647 17 12
> www.ykteknoloji.com

> [...]

Fatih Ozavci                        mail: fatih.ozavci@frontsite.com.tr
IT Security Consultant

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 222 68 42 http://www.frontsite.com.tr +90 212 222 68 63 http://www.siyahsapka.com fax: +90 212 222 68 35 ------------------------------------------------------------------------

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part