[Linux] Re: dosya bolme-birlestirme-yapma-etme

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Fri 27 Dec 2002 - 11:22:32 EET

On Fri, 2002-12-27 at 05:15, Ferman Sokmen wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> Herkesin bir haddi vardir.Herkes haddini bilir.Grup isleyisine uygun
> dusmeyen kasitli ya da kasti olmayan bir hata meydana geldiginde, grup
> yoneticisine sikayetinizi iletirsiniz, grup yoneticisi de ilgili kisiye
> uygun bir uslupla durumu ifade eder.Dolayisi ile durumu
> kisisellestirmeden asil amaciniz olmasi gereken, kisiyi degil,konuyu
> hedef almis olursunuz.

Ozetle linux@linux.org.tr listesine Windows altinda calisan ve dosyalari
parcalara bolmeye yarayan kendi yazdiginiz bir programin tanitimini
yollayarak dogru bir is yaptiginizi mi soylemeye calisiyorsunuz?

Ben, sizi nezaketen uyararak, dogru bir is yaptigim kanisindayim. Bu
hakki, bu listede insanlarin sorularina yardimci olabilmek icin cevap
yazmaya vakit ayiran herkes gibi kendimde goruyorum.

Iyi calismalar

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)   - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com/        - mailto: ealtin at casdb dot com

Captain Penny's Law: You can fool all of the people some of the time, and some of the people all of the time, but you Can't Fool Mom. ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.