[Linux] console login faild

From: Özmen Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Fri 27 Dec 2002 - 09:29:37 EET

Slm. redhat 8.0 da sistemde bir anormallik oldu. Daha once bunu 7.3 de
de yasamistim. Ama duzeltemedim.

        console da iken kullanici adni yaziyorum. Sifreyi yazip giris yapinca
birden login e geri donuyor.
        Passwd yi kontrolk ettim belki kullanici adi yanlislikla buyuk harf
olmus olabilir diye ama yanlislik yok. her kullanici icin aynisini
yapiyor. root icin bile.
        yardimci olmaya calisan arkadaslara simdiden tesekkur ederim.

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
Ozmen Emre DEMIRKOL
ozmend@sakarya.edu.tr