[Linux] Re: Slackware 8.1 pop3 sorunu

From: Hakan Kutucu (kutucu@galois.iyte.edu.tr)
Date: Thu 26 Dec 2002 - 17:20:37 EET

killall -HUP ineted komutunu kullandim sonuc degismedi asagidaki hatayi
outlooktan aliyorum.

Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes
for this include server problems, network problems, or a long period of
inactivity. Account: 'galois.iyte.edu.tr', Server: 'galois.iyte.edu.tr',
Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F

Bir de slackware 8.1 de pop3 satiri soyle
pop3 stream tcp nowait root /usr/sbin/tcpd /usr/sbin/popa3d

yani ipop3/imapd paketi yok. Ben slackware 8 deki /etc/mail dizinini
oldugu gibi 8.1 e kopyaladim bundan kaynalabilir mi?